Monday, June 6, 2011

Y ME SO NERVOUS?

ma reaalselt ei suuda sellest miskipärast rääkikda, aga küll kunagi jõuab... räägin hoopis tänasest.


jäime nataga kati juurde ööseks eile õhtul. mängisime wiid, lõpuks läksid kati ja karw tülli ja me kõik magama, kuna kõigil peale latta eksam.
ärkasime siis mingi...  7.45 meil nataga oli MEGAlöbys seal vesivoodis aerutada ja mida kõike veel. xD
läksime siis lõpuks hiiule, sealt kõndisime hiiu jaama, kust nata isa viis mind ja katit mu kooli, nata koju ja siis trenni.
me katiga läksime viisime maasikule raamatu ära, sain lõpuks allkirja ja  tunnistus oligi käes. lõpuks sain ka koolist lahti.
okei, ma hakkasin kergelt närvi minema. läksime minu juurde, panime asjad kokku, läksime kati juurde. panime kleidid selga, kõik-kõik valmis ja läksimegi kullosse kella 2-ks. hakkasime tegema proovi. mul läks täiega hästi omastarust proovis. :D kuni lõpuks kell kolm läksime loitmele, ülle sanderile, mallikale, maritile, mäeotsale, kõrvitsale ja sellele endisele ooperilauljale ette laulma. kõigepealt olid triod ja siis triodest kõik käisid ükshaaval oma laulu laulmas.
ma olin neljandas trios. selleks ajaks oli mul närv üle läinud, aga kui olin trio omastarust jällegi hästi lõpetanud, [FUKK, EI OLNUD KA HÄSTI, MA HAKKASIN VALESID SÕNU LAULMA. XD] sogas loitme midagi karumetsast võimisiganes asjast, ma ei saanud naljale pihta, aga teised kõik naersid.... okei. :D hakkasin siis rääkima, et kes ma olen, kust tulen ja mida laulan. täiesti pekkis, kuidas mu jalad värisesid. alguses värises hääl ka... võino, alguses oli seda kuulda vähemalt. :D ja siis järsku, keset oma jalavärinat, täiesti lampi ASTUN MA MINGI SAMMU. xD väikse, aga siiski sammu. see juhtus küll esimest korda. :D
enivei, siis kohale jõudes ütles loitme, et kui ta oleks rein rannap, oleks ma superstaari lõpusirgel pürgimas esimese koha poole. xD ta on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii äge tädike lihtsalt. :D
tütarlastekoor jaguneb 8-ks hääleks:
I sopran A - siin on getu ja kätlin [!!!]
I sopran B - siin on päris paljud vist.
II sopran A - siin olen mina, marlen, lee, christiana... pmst kõik on siin. :D
II sopran B - siin on kati.
I alt A
I alt B
II alt A
II alt B
altides ma ei tea, kes on. :D
okei. see lõppes kell 6. jess. läksime kati juurde, ma magasin mingi 10 minutit, kati äratab üles. ma tõuen istukile: "Jah." okei, läksime siis minu juurde, panime asjad ära, sõitsime rongiga kristiinesse. kui seal polnud neid bikiine, mis ma tahtsin, läksime hirvest korra läbi ja siis tamme. tee peal tulid mingid inglased mehed meist mööda juba kaugelt: "OH MY GOD, you're so lovely. gosh, how lovely you are. YOU'RE SO LOVELY!" kati ilmselt ei saanud aru, ma ülirõõmsalt mingi: "thankyou." :D
siis, istusime pingile, mingi vene naine tuleb oma sõbranna ja poisiga meie juurde: "estonski?" me mingi noogutame, tüüp tuleb meie juurde, surub kätt ja ütleb, et me oleme ilusad tüdrukud. xD siis üks vanamees tegi winkwinki ja nipsu. xD ja siis terminalis mingid poisid vilistasid.
PÄEV ON KORDA LÄINUD!
aa, katiga rääkisime oma huvitavaid õhtuseid seiklusi läbi aja. :D:D:D




okei, ma magama. homme raske päev. :D






ilgelt ka ju.

No comments:

Post a Comment