Tuesday, June 28, 2011

jaanipäev.

niii üliäge oli järva-jaanis, kus me kati, karwase ja tanieliga jaanipäeva tähistasime. :D:D
okei, alustan siis kahekümne esimesest juunist.
kõik teavad seda päeva 30stm kontserdi pärast. fshhh. :D:D:D ma päris käisin ju.

igatahes, nata ja kati tulid järvele, et raha välja võtta ning korjasid minu ka bussipeatusest peale. läksime linna, sealt kristiinesse, kus oli vaka tore meil nataga. :D:D:D sai kõikide töötajate ja lihtsalt kaubanduskeskuse külastajatele nalja pakkuda. :) igatahes, kati, nata ja triin otsisid endale neid helendavaid pulki, mida nad lõpuks ei leidnudki. :( sealt läksime tagasi linna, kust nemad kontserdile ja mina koju läksin.
terminali minnes lootsin ma, et ei näe kedagi tuttavat... lähen 18-ne peatusesse, vaatan - OTTO! jätsin vist üsna ülbe mulje endast. :( alguses lehvitasin ja ütlesin tsau, siis küsisin kus nad lähevad ja siis ütlesin, et okei, ma lähen ootan bussi seal tagapool. xD
ootasin kodus pikalt-pikalt katit, panin vahepeal asjad kokku ja läksime viimase bussiga kati juurde.


JÄRGMISEL HOMMIKUL...
läksime me rahumäe põhikooli mu ema mingit etendusesarnast tükki vaatama, mis oli isegi üsna huvitav. peale seda läksime linna, sealt minu juurde, kust emps pidi meid kella seitsmeks viima amanda laagri külastuspäevale. :D hakkasime siis poolest liikuma, paak täitsa tühi. esimeses bensiinijaamas hakkab emps autost välja minema [oli juba teada, et jääme mingi 15 minutit hiljaks ligikaudu] KUNI NÄEB, ET RAHAKOTT JÄI KOJU. :D:D:D:D eriti loll. lähme siis koju, paak on lihtsalt nii tühi, et emps täiega loodab lähima bensukani vastu pidada. lõpuks jõuame siis kutimutisse, kus on ka kätlin ja üks A-tähega poiss, keda ma olis jäätisepeol näinud... nime ei mäleta.
saime autoga linna, sealt minu juurde. ma pakkisin asjad jalgrattamatkaks ja andsin koti katiga kaasa.

PEALE SEDA
oligi lõpuks käes see 23. juuni, mida me kõik oleme oodanud. :D läksime empsiga hommikul veel poodi, et viimased asjad osta ja siis juba sõitsingi rattaga rongipeatusesse ja sealt rongile, millel me katiga balta sõitsime. seal saime kokku karwase, tanieli ja mingi nende sõbraga. läksime rongi, ma blokin täiega teed, kuna ei saanud ratast ülesse, kuni tuleb see nende sõber mu selja taha ja pakub abi. ma ei viitsinud jamada, nii et lasin tal selle üles panna. rongisõit möödus rahulikult ning kohalejõudes olime valmis sõitma.
väntasime-väntasime, vihma kohati sadas, aga muidu oli ilm enam-vähem... parem kui mingi päikesepaistekene.
jõudsime käravetele ning hakkasime aravetele väntama [ligikaudu 10 km?] terve tee vähemalt tundus olevat kergelt mäest üles, TUUL PUHUS NII TUGEVALT VASTU, ET MUL OLI TUNNE, ET MA HAKKAN TAGURPIDI VEEREMA RATTAGA! ja tuisk... uhh, jube. siis, ma olin täiesti läbiligunenud. juuksed ja nägu nii märjad, et anna olla, saaan haigelt vihaseks ilma peale ning jään seisma. kiirelt käis mu peast läbi mõte, et kas ma viskan nüüd kohe ratta täiega kraavi või mitte... seda ma ei teinud. :D õnneks. võtsin hoopis selle kudumitaolise asja täiega seljast ära ning viskasin kati pakiraamile. sõitsime siis lõpuks välja aravetele.
sealt saime teada, et on VEEL 14 KILOMEETRIT! mul oli küll nõme olla. -_- aga see läks kuidagi megakiirelt.
lõpuks paistis silt JÄRVA-JAANI 8 KM me katiga olime haigelt rõõmsad, poisid olid eest ära läinud juba.
kuna kati oli hästi väsinud, siis võtsime ikka pääääris aeglase tempo ning mängisime sõnamängu, mis oli üsna... huvitav ja naljakas. :D ja siis järsku peatus mingi auto meie ees... mul oli ka esimene mõte, et OHHATA, mingid pervod. :D:D:D tegelt oli triin. :) lõpuks... tundus, nagu peale 10-t km-t nägime silti JÄRVA-JAANI 5 KM olime siis katiga õnnelikud, aga aeg läks jälle nii aeglaselt. :D
jõudsime lõpuks kohale! panime telgi püsti, tegime lõket, triin tuli vahepeal sinna, chillisime lõkke juures, grillisime, mängisime mänguväljakul ja avaldasime armastust katiga üksteisele.
mina jäin NIIIIII rahule selle õhtu/ööga. :D aga teistele käisin ma vist üsna ajudele. -_- mis tehtud, see tehtud. :D
järgmine päev läksime millalgi katiga ujuma järve. ma võtan püksid jalast, vaatan - jalad sinikaid paksult täis. oh, seda metsikut klaaside pere küll. :D
ma läksin alguses vette ära ja pidin NIIIIIIIII kaua katit ootama. :D okei, lõpuks vees käidud, läksime tagasi.
ma ei viitsinud riideid vahetada, olin bikiinidega edasi ja kuivasin päikse käes. alguses kiusasid karw ja taniel katit ja triini, aga need läksid poodi ning üle jäin mina muidugi. vahepeal jooksin ma nende [ja kastekannu] eest ära, aiast välja. tulen siis natukese aja pärast sisse tagasi, nemad seisavad niiisama, kuni JÄRSKU hüpatakse mulle kallale ja pritsitakse märjaks. jälle märg. :D
õhtupoole läksime veelkord ujuma, seekord poisid ka. kaarel vette ei tulnud, taniel tuli ka ainult korraks. me katiga olime mõnda aega. ma ei tahtnud veel välja minna, seega läksin veeretasin märga ennast mingist liivakallakust alla. :D löbys oli.
lähen siis veest välja, karwane: "ou linda, kus su riided on?" ei tea küll, kes need ära võttis. -_- lõpuks sain need tagasi ning majja jõudes vahetasin ka kuivad riided selga. oh hata, lynta jäi haigeks. köhisin tol õhtul ning jõin palju sooja piima meega. OMNOMNOMNOMNOMMMMMMM. :D
õhtul mängisime kaarte ning olime niiiisama ägensid ning lõpuks, kui taniel hakkas MUSTA KÄE juttu rääkima ja teised peale meie kahe magama jäid, hakkas ta täiega rääkima: "must käsi on su ukse taga, must käsi on su toas, must käsi on su selja taga, MUST KÄSI SÖÖB SU ÄRA!!!" viimast ta karjus. ma pidin ehmuma, aga enda üllatuseks ma isegi ei võpatanud. SEE-EEST hüppas kati täiega voodist püsti: "OLE VAIT, VANAEMA MAGAB KÕRVALTOAS!" naljakas oli. :D nii, siis natuke hiljem leidis taniel mingi nöörikese, millega ta karwase nägu silitama hakkas. ta lõi endale muidugi ilgete lärakatega vastu nägu... arvas, et oli sääsk vist. :D:D siis tegime katile, aga ta ärkas peale mõnda korda üles. :D:D igatahes nalja sai. :D
hommikul läksime laua äärde. ma hakkasin istuma kohale, kus olin ma sinnamaani iga kord istunud, kuni nägin, et selle taldriku peale oli pandud vaas lilledega, ette šokolaad ning kaart. mõtlesin, et nkn karwase lõpetamise puhul ning istusin sinna kõrvale. kati tuleb siis kööki, võtab selle kaardi ning hakkab täiega naerma ja näitab mulle. :D:D:D seal oli, et: "kallis linda! head ja lõbusat nimepäeva!" NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ARMAS KATI VANAEMAST!!! :D sellist vanaema tahaks igaüks endale. :)
okei, siis kunagi hakkasime tagasi väntama... katil läks kumm poole peal katki ning ta vanemad võtsid ratta auto peale, kati võttis minu ratta ning mina läksin ka auto peale, kuna kõige NÕRGEM ratas ja kõige NÕRGEMA tervisega inimene viidi autoga. :( me no weak, no. :(
okei, sain koju ning mõne aja pärast saabus ka kati. :D läksime mingi TÄIESTI võõra issi tuttavaga raplasse. :D hakkasime poole üheksa aeg liikuma ning jõudsime sinna... 11 aeg? xD seal sai natuke veini, mida issi lubas. *muigab katile teada põhjustel. :D* ja siis lõpuks millalgi... 12-1 aeg hakkasime tulema, aga MINA EI TAHTNUD
kuna minul oli lõbus, sest kui kati läks ketšupit tooma, siis üks suur koer tuli hüppas mulle kõrvale, kui ma lõkke ääres istusin. ma mingi täiega võpatan ja teen seda ehmunud häält. :D siis mingi karvane vend SUPERMANI pluusiga hakkab mu kõrval täiega naerma: "haha, you thought it was a bear?" mina: "haha, no. i thought it was a human and then i was surprised, cause it was so hairy." siis tuli mingi karvaste teema, siis ma näitan kati peale: "her brother is hairy too." mees: "OH, like the ones who live in forests, right?" ei, ma ei naernud. :D


PÄEV PEALE SEDA
mäletan seda vaid sellepärast, et MA SÕIN POOLTEIST pannkooki ära!! aga see oli ainult sellepärast, et ma ei oleks saanud purustatud & suhkruga maasikaid ning jäätist ilma selleta süüa. aga pannkoogi maitset polnud tunda, niiet läks hästi! :)

eile [ehk siis üleeile] olin ma nata juures öösel, kus oli täitsa tore. :D
hommik veel eriti, nii lõbus oli kuidagi. :D ohh, bussis sai ka eelmine päev räägitud paljudega. :D:D:D:D ja bussijuhti tänasime ka ja... oh, me oleme toredad.




LA LA LA-LA-LA-LA LA

No comments:

Post a Comment