Saturday, May 21, 2011

sex, drugs and slash.



nothing left to say any more.

















nii, vahepeal oli sooloesinemine. üliäge. :D
ma HAIGELT värisesin, kui sinna laulma läksin oma kleidikesega. :) hääl ka värises, aga vanemad ütlesid, et seda polnud kuulda. :D vedas. okei, enne seda ma olin mitu korda seda chrissu suuvärskendajat lasnud, mis oli ülihea maitsega. aga mul läks sellest kurk TÄIESTI kuivaks. ma mõtlesin seal ees, et ma minestan kohe ära, kui ma neelatada ei saa. :D siis tuli õnneks mingi väike pausike. neelatasin siis seal ning pärast oli jälle mõnus laulda. aga jah, jalgade värisemine oli ikka täitsa jube. jubeduselt teisel kohal kontsert. :D aga kati oli lihtsalt MEGALT ilus. tegelt ka, ma ütlen, et ma tapan ta ära millalgi. pedekas.

nii, siis peale seda läksime katiga natukeseks hirve, seal polnud eriti midagi teha ja siis pidi kati teatrisse ka minema. ma läksin ka koju. :D

JA NÜÜD JÄTTIS KATI PEDEMATI MU TERVEKS NÄDALAVAHETUSEKS ÜKSI!!! ma loodan, et täna millalgi saab kokku ikka. :D

aa, siis kolmapäeval ja esmaspäeval võtan ma ilmselt lauduri kooli kaasa, kuna maasiku tunnis peame me "kapsapea" raamatut näitlema. xD ma olen saananaene Krõõt. xD kes mingi joob seal kohati viina ning siis temalt varastatakse aiast kapsas ära. XDXDXDXXDXD üsna gei raamat, ikno.

agaokei, ma siis lähen. :)

nägemist semud.

No comments:

Post a Comment