Wednesday, May 18, 2011

punane ja must ja lynta kaunistagu eestimaad.

istun siin kati toas üksinda akna all.

istun akna all loojumas päev. äkki kuju tuttavat näen - see on alice.

kati peseb pead ja mul on igav kui teda siin pole et ta üle naerda. kati on lühike. kati on pede. kati on legolas.

täna sain teada, et need korrad kui ma mordoris käisin, oleks pidanud ma sõrmuse hävitama. whoops. läks vist pisut valesti, kahju et ennem ei teadnud no. :D



aga mul on paremas jalas must, vasakus punane sokk. mis ise teete? KES SEE TULEB MÜTAMÜTA

aa, täna juhtusid kaks naljakat asja, mul üles ka kirjutatud....
nii...
üks on see, kuidas ma iseenda tallaaluseid kõdistasin ja siis itsitasin. :} kõdi ju. :}
ja siis musas sai haigelt nalja, kui ma hakkasin mängima, nagu mu töö oleks olnud iPad. xD nata naeris nii naljakalt mu üle ning teatas siis ilgelt targana, et see on paber. nüüd ei kõla enam naljakana. -_- aga siis oli. :P

aga ma varsti ellerheina. :D:D tsauki.

No comments:

Post a Comment